کیمیاگران امروز، اسپانسر استراتژیک نمایشگاه فارمکس شد

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز به عنوان اسپانسر استراتژیک نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۳ انتخاب شد.

به گزارش اکونگار؛ پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار می‌شود.

شرکت کیمیاگران امروز بهه عنوان اسپانسر استراتژیک این نمایشگاه معرفی شد. این شرکت از سال ۱۳۷۴ در حوزه مواد اولیه شیمیایی و محصولات اتوکسیله شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه «کیمیا» در حوزه تولید و تأمین محصولات پتروشیمی، شیمیایی و مواد مؤثره دارویی فعالیت می‌کند.

کیماگران امروز با نماد «شکام» در بورس اوراق بهادار شناخته می‌شود. این شرکت در سال ۱۴۰۱ قریب به ۶۵ هزار تن محصول با ارزشی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار را تولید و تأمین نموده و قریب به ۴۰ هزار تن آن، معادل ۳۱ میلیون دلار را به بازارهای جهانی صادر نموده است.

محصولات شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در شاخه‌های صنعتی متنوع و متعددی از جمله صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، شوینده، رنگ و رزین، نساجی، صنایع غذایی، کشاورزی، نفت و گاز و فلز کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یک شاخه اصلی فعالیت کیمیاگران امروز، تولید مواد موثره دارویی است و تا کنون ‌توانسته است مواد مؤثره مترونیدازول، استامینوفن، آسپرین، متفورمین و مفنامیک اسید را به تولید رسانده و به صورت پودر در اختیار شرکت‌های داروسازی قرار دهد تا تبدیل به اشکال متنوعی دارو از جمله قرص، شربت و کپسول شود.

این شرکت برای تکمیل زنجیره تولید، در گام نخست در سال ۱۴۰۱ اقدام به تولید پاراآمینوفنل به عنوان ماده حدواسط تولید استامینوفن نموده و درصدد است در مورد سایر مواد مؤثره تولیدی خود نیز این فرآیند را طی نماید تا ارزش افزوده بالاتری در فرآیند تولید نصیب کشور شود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد