استفاده از تخصص و تجربه بازنشستگان، ضرورت توسعه صنعت نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بازنشستگان کوله‌باری از تخصص و تجربه بر دوش دارند که باید از این تجربه‌های ارزشمند در صنعت نفت و گاز کشور به‌ نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش اکونگار به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران؛ غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت در آیین گرامیداشت بازنشستگان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه استفاده از تجربه بازنشستگان در کنار توان علمی شرکت‌های دانش‌بنیان و با تلفیق اراده، ایمان و تخصص کارکنان خدوم صنعت نفت تنها راه عبور از تحریم‌هاست، گفت: بازنشستگان صنعت نفت گنجینه بزرگ فراز و فرودهای چنددهه تلاش مستمر و دلسوزانه‌اند و بازنشستگی پایان ارتباط ما با این گروه از همکاران نیست.

وی با اشاره به تخصص و تجربه‌های بازنشستگان افزود: این توانمندی‌ها و تجربه‌ها باید از طریق برقراری همکاری‌ها و ارتباطات دوسویه مانع تصمیم‌گیری اشتباه یا خطا در اجرای کارها شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس در صیانت از منابع و ذخایر عظیم نفت و گاز این سرزمین نقشی چشمگیر داشتند و حتی در زیر بمباران‌ها نیز نگذاشتند لحظه‌ای شریان نفت کشور متوقف شود.

کمالی با تأکید بر اینکه نیروی‌ انسانی کارآمد و خلاق تعیین‌کننده قدرت و توان سازمان‌هاست و تقدیر از بازنشستگان صنعت نفت تقدیر از تجربه‌های ارزنده‌ سرمایه‌های انسانی این سازمان است، ادامه داد: ۸۸ پیشکسوت صنعت نفت گچساران در سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند که در مجموع ۳ هزار و ۱۲۰ سال و دو ماه اشتغال داشتند.

این آیین با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، سیدعلی جزایری، مدیر بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران و رؤسای اداره‌های این شرکت و کارکنان بازنشسته به‌ همراه خانواده آنها در تالار اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد