مدیرعامل تاصیکو:

حرکت فولادسازان ایران در لبه تکنولوژی جهان

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) گفت: برای تولید فولادهای با حداقل کربن یا فولادهای سبز، نیازمند انجام سرمایه‌گذاری‌های زیاد هستیم، زیرا آینده تولید و صادرات فولاد کشور به تولید این نوع از فولادها وابسته است.

به گزارش اکونگار و به نقل از معدن 24، امیرحسین نادری‌ افزود: فولادسازان کشور با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها در لبه تکنولوژی جهان در حرکتند و برندهای فولادی از فناوری‌های روز استفاده می‌کنند.

وی بیان‌داشت: با این حال، برای تولید فولادهای با حداقل کربن یا فولادهای سبز، نیازمند انجام سرمایه‌گذاری‌های زیاد هستیم، زیرا آینده تولید و صادرات فولاد کشور به تولید این نوع از فولادها وابسته است.

مدیرعامل تاصیکو تاکید کرد:‌ باید مجموعه‌های بزرگ فولادی کشور در این زمینه پیش قدم شوند و بتوانند فناوری ویژه تولید این نوع از فولادها را وارد کنند.

وی همچنین خاطرنشان‌کرد: از طرفی باید بتوانیم محصولات فولادی مورد نیاز حوزه های مختلف صنعتی کشور را تامین کنیم.

نادری ادامه‌داد: این موضوع در مجموعه‌های مختلفی که ما سهامدار آن هستیم همواره مورد تاکید است که از جمله تولید ریل در مجموعه ذوب آهن و فولادهای کیفی در سایر مجموعه‌هاست تا از یک سو، نیاز کشور فراهم شود و از سویی دیگر، با توجه به ارزآوری بسیار خوب آنها در مقایسه با فولادهای تجاری، در حوزه صادرات نیز بتوانیم حداکثر حضور را در بازارها داشته باشیم.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد