راهبردهای دولت چهاردهم برای توسعه بازارهای صادرات فولاد

وزیر صمت راهبردهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را ایفای نقش مستمر و متعهدانه‌‌ تشکل‌های بخش خصوصی دانست و تاکید کرد که در تلاشیم تا زمینه اجرای این راهبرد را فراهم کنیم.

به گزارش اکونگار به نقل از ایسنا؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعضای هیات‌مدیره و هیات اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران دیدار کرد که طی این دیدار، اعضای انجمن به بیان چالش‌‌‌های پیش‌‌‌روی تولیدکنندگان زنجیره فولاد و راهکارهای حل آنها پرداختند.

سید محمد اتابک در این جلسه، استفاده از ظرفیت تشکل‌های تخصصی با نگاه ملی را یکی از رویکردهای اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره جدید خود اعلام کرد و گفت: یکی از راهبردهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، ایفای نقش تشکل‌های بخش خصوصی به‌طور موثر و مستمر و البته مسوولانه و متعهدانه است. ما نیز تلاش می‌‌‌کنیم زمینه اجرای این راهبرد را فراهم کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از شنیدن دغدغه‌‌‌ها، چالش‌‌‌ها و راهکارهای اعضای هیات‌مدیره انجمن فولاد، از برگزاری جلسات تخصصی برای هر یک از چالش‌‌‌های پیش‌روی زنجیره فولاد در آینده‌‌‌ای نزدیک خبر داد.

او در این جلسه ضمن تاکید بر توسعه صادرات به‌عنوان یکی از اولویت‌‌‌های مدنظر رئیس‌جمهور، از انجمن فولاد خواست تا با همراهی سایر تشکل‌های زنجیره فولاد، بسته پیشنهادی خود در این خصوص را تدوین کنند و در اسرع وقت به وزارت صمت ارائه دهند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد