سایه فردوسی بر بازار مسکن؛ معامله‌گران در انتظار چه هستند؟

مشاوران ملکی معتقد هستند : بازار ملک اغلب تحت تاثیر نوسانات دلار است و چشم معامله‌گران به اخبار و نرخ روز ارز دوخته شده اما با این حال، افرادی هستند که ملک خود را در این شرایط معامله می‌کنند.

به گزارش اکونگار به نقل از اکوایران، واسطه‌گران ملکی در پایتخت می‌گویند، تا به این لحظه انتخابات تیرماه اثر خاصی بر بازار مسکن نداشته و همچنان وضعیت معاملات مانند پیش از جریان انتخابات در رکود قرار دارد و به اعتقاد آنها، قیمت‌ها نیز تغییر محسوسی نداشته است.

در مجموع از نظر مشاوران ملکی، بازار ملک اغلب تحت تاثیر نوسانات دلار است و چشم معامله‌گران به اخبار و نرخ روز ارز دوخته شده اما با این حال، افرادی هستند که ملک خود را در این شرایط معامله می‌کنند.

تاخیر در ابلاغ سقف قیمت اجاره با بازار چه کرد؟ / چالش مهلت یک ماهه

در بخش خریدوفروش، به گفته آنها، قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته و ثابت مانده است، اما گفته می‌شود که به دلیل نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، بازار رهن و اجاره در حال داغ شدن است و البته از افزایش حدود 35 تا 40 درصدی این بازار نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند.

در محله باغ فیض، واحدی 85 متری و 3 سال ساخت، 10 میلیارد تومان و در محله پاتریس لومومبا آپارتمانی 132 متری و 28 سال ساخت، 13 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در میرداماد، واحدی 152 متری و 18 سال ساخت، 19 میلیارد و 700 میلیون تومان و در محله سعادت‌اباد، واحدی 140 متری و 17 سال ساخت، 18 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مس

 
از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان