رونمایی از جدیدترین محصولات لوازم خانگی / آغاز نمایشگاه بیست و سوم + عکس

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران HAMEX روز گذشته (چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲) در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش اکونگار، بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران HAMEX روز گذشته(چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲) با حضور محمد مهدی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، محسن شکراللهی؛ مدیرکل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت، اکبری تالار پشتی؛ رئیس کمیسیون صنایع مجلس، معاون بازرگانی وزارت صمت، عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی افتتاح شد.

 بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این رویداد حضور دارند که از این تعداد ۱۷ شرکت خارجی و ۱۲ نمایندگی هستند و شامل گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) می شود.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران امسال با تاکید بر سه محور اصلی امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه صنعت لوازم خانگی و نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و از برنامه های جدید این رویداد می توان از رویداد Ted talk و Tech tourصنعت لوازم خانگی و البته تورهای دانشجویی و دانش آموزی نام برد.

IMG_6367

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد