دادکان: مدیران استقلال و پرسپولیس خوردند و بردند، چه کسی رسیدگی کرد؟

کسی که در پارک های تهران مسجد می سازد جایگاه "پرش" به قدرت را فهمیده است

به گزارش اکونگار به نقل از دیده بان ایران، محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: کسی که می‌آید و همه چیز را در اختیار خودش می‌گیرد، زمین در اختیارش می‌گیرد، اثر انگشتش می‌گوید برای من نیست، برای یکی دیگر است، ‌امضا برای یکی دیگر است و از او استقبال می‌کنیم. کسی که می‌آید هزار کار خلاف عفت انجام می‌دهد، به‌عنوان قاری قرآن او را می‌فرستیم خارج از کشور، برو مُبلغ ما باش، کسی که هزاران فساد دیگر می‌کند.

در ورزش کشور، می‌آوریم از این‌جا او را برمی‌داریم و می‌گذاریم یک جای دیگر، پرونده‌اش را هم می‌رویم و درست می‌کنیم. کدام اعتماد؟ کدام دین؟ کدام مردم؟ بهترین مردم دنیا برای ایران هستند که همه این‌ها را می‌بینند، می‌ریزند در دل خودشان و باز هم تحمل می‌کنند. شما نگاه کن مدیرانی که آوردند در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال؛ همه خوردند. دیگر از این واضح‌تر می‌خواهی من بگویم؟ آوردند در فدراسیون، خوردند و بردند. چه کسی رسیدگی کرد؟

 منظورتان پارک قیطریه و ساختن مسجد است؟

پارک قیطریه، یک موقوفه، ساختن مسجد. کارزار درست کردند که این شهردار توانایی‌ها را ندارد، استعفا بدهد و برود. من اصلا نمی‌گویم استعفا بدهد یا ندهد، می‌خواهم این سوال را بپرسم. به قول خودتان ۷۰ هزار مسجد در سرتاسر کشور است، درب ۶۰ درصد از مسجدها تعطیل است، ۴۰ درصد؛ خودتان دارید می‌گویید، من نمی‌گویم، باز است. با داشتن این همه مسجد، می‌خواهید بروید و مسجد بسازید. چرا تبعیض قائل می‌شوی، چرا مردم را جلوی خودت می‌گذاری؟ شما بگو در پارک قیطریه، موقوفه آن ورثه هستند، ما می‌خواهیم یک کلینیک بسازیم، یک مرکز پزشکی بسازیم؛ مردم استقبال می‌کنند، پول می‌دهند؛ من‌جمله خود من و اطرافیانم.

شما نمایش و شو می‌خواهی بدهی که آن‌جا می‌خواهند مسجد بسازند؟ مسجد را جلوی خودت می‌گذاری؟ جلوی مملکت می‌گذاری؟ این همه مسجد داری. همه این‌ها نمایش است، شو است برای آینده که من جایگاه بیشتری را می‌خواهم در آینده بگیرم، ترفیع من به خاطر این کارها است که جلوی مردم بایستم، تبعیض قائل شوم، فساد بکنم، دروغ بگویم. همه دیگر این جایگاه‌ها را برای پرش فهمیده‌اند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار