حرکت رو به جلوی فولاد متیل در سودآوری

معاون مالی و سرمایه‌های انسانی فولاد متیل گفت: برای سال مالی ۱۴۰۲ پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری در پایان سال، در صورتی که تمامی مولفه‌ها و شرایط اقتصادی بهینه شده و شرایط مناسب‌تری را داشته باشیم؛ در حدود ۸ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

به گزارش اکونگار و به نقل از فردای اقتصاد، غلامرضا کوهستانی، در باره سودآوری این مجموعه طی سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: باوجود مشکلات اقتصادی کشور طی سال گذشته به‌ویژه ۶ ماهه اول سال، سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولادمتیل بیشتر از میزان پیش‌بینی شده بود و رشد ۱۳۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ برای آن‌ها ثبت شد.

وی در مورد پیش‌بینی سال پیش شرکت فولاد متیل افزود: طبق رسالت فولاد متیل و استراتژی تدوین‌شده برای این شرکت، قرار است تا سال ۱۴۰۵ جزء ۹۰ شرکت برتر کشور قرارگرفته و درآمد ۷۰ همتی را رقم بزند که این موضوع موردتوجه فولاد متیل و شرکت‌های زیرمجموعه قرار دارد و در بودجه سالیانه خود این موضوع را لحاظ کرده‌اند ...

معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با حمایت شرکت فولاد مبارکه و سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل که طی یک سال گذشته توانست به‌اندازه ۵ سال در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته باشد در ادامه راه و با اهداف تعریف‌شده در جهت توسعه و پیشرفت بیشتر حرکت کند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد