رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

نمایشگاه بین‌المللی دارو به صادرات جان می‌بخشد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به اهمیت نقش نمایشگاه‌ها در توسعه صنعتی اشاره کرد و گفت: به‌طور‌ کلی وجود نمایشگاه‌ها می‌تواند در گسترش صنعت بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش اکونگار به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران‌فارما؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره نقش نمایشگاه‌ها در توسعه صنعتی گفت: به‌طور‌ کلی وجود نمایشگاه‌ها می‌تواند در گسترش صنعت بسیار تاثیرگذار باشد و توانمندی‌های صنایع را به نمایش بگذارد و می‌تواند دروازه‌های تجارت بین‌المللی را به روی صنایع مختلف کشور باز نماید.

در صنعت دارو نیز وجود نمایشگاهی مانند ایران‌فارما می‌تواند به توسعه صنعت دارویی کشور کمک کند و پتانسیل‌های خود را در این زمینه ارائه کند.

شرکت‌های داروسازی در سال‌های اخیر توانسته‌اند با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی علاوه بر تامین نیازهای داخلی، به بازارهای کشورهای منطقه و حتی برخی کشورهای اروپایی راه پیدا کنند و این دستاورد بر بستر یک نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ایجاد می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما در کشور می‌تواند تاثیر مطلوبی بر صنعت تولید دارو و رونق تولید و صادرات که در قانون نیز بر آن تاکید شده بگذارد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد