هدف‌گذاری روز دارو برای توسعه صادرات

مدیرعامل شرکت روز دارو گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های ما و یکی از شاخص‌های اصلی که ما که روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، حوزه صادرات است و در این راستا نیز ارتباطات خوبی با کشورهای مختلف برقرار کردیم و امیدواریم در سال‌های آینده این شرکت وضعیت خوبی در صادرات داشته باشد.

به گزارش اکونگار به نقل از فانا؛ محسن کردی، مدیرعامل شرکت روز دارو در گفت‌وگو با فانا به سوالات زیر پاسخ داده است.

نمایشگاه امسال ایران فارما برای شرکت روز دارو چطور بود؟

نمایشگاه امسال به نسبت سال‌های قبل با استقبال بیشتری از طرف صنعتگران، مردم و دست‌اندرکاران حوزه داروسازی، مکمل و سلامت روبرو شد. شرکت روز دارو نیز با هدف‌گذاری بهتری در نمایشگاه حاضر شد.

وضعیت فروش روز دارو در نیمه نخست امسال چطور بود؟

فروش شرکت روز دارو در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۱۳۰ درصد افزایش یافت و با تولید خوبی که در شش ماهه امسال داشتیم توانستیم سهم خود را در بازار افزایش بدهیم و شاهد رشد فروش باشیم.

وضعیت صادرات شرکت چطور است؟

سال گذشته در شرکت روز دارو واحد صادرات را راه‌اندازی کردیم. نخستین محموله را در سال گذشته به افغانستان فرستادیم و امسال صادرات محصولات به افغانستان و ونزوئلا و تاجیکستان ادامه پیدا کرد. یکی از هدف‌گذاری‌های ما و یکی از شاخص‌های اصلی که ما که روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، حوزه صادرات است و در این راستا نیز ارتباطات خوبی با کشورهای مختلف برقرار کردیم و امیدواریم در سال‌های آینده این شرکت وضعیت خوبی در صادرات داشته باشد.

امسال هم که روز دارو ۶۰ ساله شد.

بله امسال شرکت روز دارو ۶۰ ساله شد و خوشبختانه در دو سال اخیر در روز دارو شاهد رشد خوبی در حوزه‌های تولید، فروش، کیفیت و منابع انسانی بودیم و امیدواریم با همین روند در ادامه پیش برویم. امیدواریم در شش ماهه دوم امسال مراسمی را برای ۶۰ سالگی شرکت روز دارو برگزار کنیم.

در نیمه دوم امسال چه محصولات جدیدی را در روز دارو وارد بازار خواهید کرد؟

حدود ۴۰ محصول در پایپ لاین داریم و در شش ماهه دوم امسال امیدواریم حدود ۱۰ محصول جدید را در روز دارو تولید کنیم و این محصولات را روانه بازار کنیم. همچنین در شش ماهه دوم امسال، خط جدید تولید سوسپانسیون خشک در شرکت روز دارو راه‌اندازی خواهد شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد