حضور گروه دارویی تیپیکو در نمایشگاه ایران فارما

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۱۴۰۲) توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران طی روزهای ۵ تا ۷ مهر ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی تیپیکو؛ نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران‌فارما) با شعار «صادرات‌محور کردنِ تولیدات داخلی» و در راستای معرفی توانمندی‌های صنعت داروسازی، هرساله توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه  داروسازی از جمله صنایع دانش‌بنیان است و در تمامی دنیا تولید مشترک دارو و تبادلات علمی بین مراکز پژوهشی و صنایع دارویی با یکدیگر موجب ارتقای توان تولید خواهد شد، بنابراین نمایشگاه «ایران فارما» جایگاهی برای شکل‌گیری این نوع همکاری‎های متقابل و معرفی توانمندی صنعت دارویی کشور است.

شرکت لابراتوارهای رازک نیز در چتر تیپیکو چشم انتظار گامهای با صفایتان درهشتمین دوره از نمایشگاه ایران فارما بزرگترین گردهمایی تخصصی صنعت داروسازی، 5 الی 7 مهر ماه سال 1402 از ساعت 9 صبح تا 18 عصر، در محل مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد