تولیدکنندگان در گرداب بروکراسی اداری

قائم‌مقام گروه صنعتی پارس استا گفت: تسهیل روند اداری برای تولید‌کنندگان باعث سرعت بخشی به فعالیت آنها می‌شود همچنین بخش خصوصی با عدم دخالت دولت از پس مشکلات خود بر می‌آید.

به گزارش اکونگار به نقل از اگروفودنیوز؛ شادی جهانگیری، قائم‌مقام گروه صنعتی پارس استا و شرکت sisib در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی قهوه و نوشیدنی در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: فعالیت گروه صنعتی پارس استا تامین مواد اولیه و افزودنی‌های صنعت غذا می‌باشد.

این فعال صنعت غذای کشور افزود: بیشترین تولیدات گروه صنعتی پارس استا مواد اولیه صنعت شیرینی و شکلات و صنعت لبنیات است و شرکت فرآیند فرآوری زیستی نیز اولین تولید‌کننده مالتودکسترین در کشور بوده که تولید فیبرهای خوراکی محلول و نامحلول نیز از دیگر تولیدات این مجموعه است.

او در ادامه گفت: این شرکت جز اولین تولیدکنندگان رنگ‌های خوراکی طبیعی و صنعتی در کشور می باشد و در کل سعی کرده ایم تا حد امکان نیاز به واردات مواد اولیه را کاهش دهیم.

جهانگیری عنوان کرد: مخاطبین مواد اولیه صنعت غذا از دو بخش صنفی و صنعتی تشکیل شده‌اند که بر اساس نیاز و تولیدات مشتریان مواد اولیه را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

او در خصوص چالش‌های صنعت گفت: صنعت غذا در کشور درگیر حاشیه‌ها است. بروکراسی اداری و کندی پروسه صدور پروانه و مجوز، تولیدکنندگان را از تمرکز بر فعالیت اصلی خود دور می‌کند که همین موضوع انرژی و زمان زیادی از صنعتگران می‌گیرد.

قائم‌مقام گروه صنعتی پارس استا افزود: تسهیل روند اداری برای تولید‌کنندگان باعث سرعت بخشی به فعالیت آنها می‌شود، همچنین اعتقاد داریم بخش خصوصی با عدم دخالت دولت از پس مشکلات خود بر می‌آید که افزایش فعالیت، وابستگی و نیاز به واردات را نیز کاهش خواهد داد.

او نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مخاطبین گروه صنعتی پارس استا فعالین صنعت غذا هستند که در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با آنها فراهم شد.

شادی جهانگیری در پایان گفت: با حمایت دولت و تلاش تولیدکنندگان می‌توان محصولی با کیفیت و در خور ایرانیان و مصرف کنندگان تولید کرد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان