فرسودگی ماشین آلات صنعت لبنیات

رئیس هیئت مدیره شرکت نیکونام نهاوند می‌گوید: عدم برخورداری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماشین آلات فرسوده از مشکلات تولیدکنندگان است.

به گزارش اکونگار به نقل از اگروفودنیوز؛ حمید سوری، رئیس هیئت مدیره شرکت نیکونام نهاوند (برند همسایه) به خبرنگار ما گفت: افزایش قیمت شیر خام، قیمت نهایی محصولات لبنی را افزایش خواهد داد و در نتیجه مصرف لبنیات نیز کاهش بیشتری خواهد یافت.

سوری ضمن بیان اینکه افزایش ۲۰درصدی قیمت شیرخام عادلانه نبود، افزود: دولت به دلیل جلوگیری از انباشت شیرخام در دامداری‌ها، به صادرات روی خواهد آورد که زیان این امر نیز متوجه مردم خواهد بود.

عضو هیئت مدیره انجمن لبنی ایران عدم برخورداری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماشین آلات فرسوده را مشکلات تولیدکنندگان برشمرد و گفت: دولت چهاردهم باید شرایط را برای به روز رسانی صنعت مهیا کند که این امر کمک بزرگی به صنعتگران خواهد بود.

این فعال صنعت لبنیات اظهار کرد: صادرات لبنیات به کشورهای همسایه قابل ملاحظه است و کشورهای عراق با ۶۷درصد، پاکستان با ۱۴درصد و افعانستان با ۷درصد بیشترین مقاصد صادراتی لبنیات ایران هستند.

مدیرعامل برند همسایه در ادامه خاطرنشان کرد: باید با حمایت دولت، رفع مشکلات تولید و ایجاد تحول در بسته بندی تلاش بر صادرات محصولات لبنی به کشورهای اروپایی داشته باشیم.

حمید سوری در پایان ضمن بیان اینکه غذای مردم نباید دستخوش سیاست‌های دولت شود، گفت: حذف قیمت گذاری دستوری بازار را رقابتی کرده و محصول با کیفیت و با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد