اقدام موثر زر در تحول صنعت داروسازی کشور، گامی دیگر به جلو از شرکت زرنام

گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام، گام دیگری در راستای توسعه و تنوع محصولات خود برداشت و با تولید مواد اولیه طبیعی و با کیفیت، وارد صنعت داروسازی کشور شد.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی گروه زر؛ گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی و پژوهشی زر، بعنوان یک شرکت دانش بنیان و بزرگترین پالایشگاه غله کشور و خاورمیانه که از یکسال پیش فعالیت خود را در حوزه دارویی با برند زرفارما آغاز کرده است، با ایجاد و استقرار تجهیزات پیشرفته و ارتقا زیرساخت ها، ضمن بررسی نیاز بازار داخل و خارج کشور و نیز تعهد بر اجرای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به تولید مواد اولیه با کیفیت طبیعی و با استاندارد GMP دارویی  کرده است.

گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام در فاز نخست، با اخذ GMP دارویی و کد IRC از سازمان غذا و دارو به تولید محصولاتی از قبیل نشاسته ذرت و مشتقات حاصل از آن شامل نشاسته اصلاح شده ذرت، مالتودکسترین، شربت فروکتوز و شربت گلوکز  پرداخته است.

زرنام با بهره گیری از دانش، تخصص، توانمندی و بکارگیری نیروهای جوان کشور به عنوان سرمایه های انسانی در راستای تولید مواد اولیه و اکسپیانت های دارویی با کیفیت و اقتصادی، گامی موثر در تامین نیاز ، استقلال و کاهش ارزبری و ارزآوری کشور برداشته است.

در طرح توسعه شرکت زرنام، پروژه تولید محصولات دانش بنیان دیگری همچون سوربیتول در گرید غذایی و دارویی، دکستروز مونوهیدرات و دکستروز انهیدروز در گرید غذایی، دارویی و تزریقی، در حال اجرا است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد