روز بدون چالش، رویای فعالان اقتصادی

مدیر عامل شرکت ماکیان دارو گفت: همه افرادی که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند حتی یک روز را هم بدون چالش سپری نمی کنند و مهمترین چالش آنها کمبود نقدینگی است.

به گزارش اکونگار به نقل از بازار؛ مسعود پناهی، مدیر عامل شرکت ماکیان دارو با بیان اینکه چتر حمایتی دولت و بانک ها برای تولید کنندگان معکوس عمل کرده است، اظهار کرد: دولت و شرکت های دولتی بیشتر در کارهای زیربنایی و پروژه های ملی سرمایه گذاری کرده اند.

مدیرعامل شرکت ماکیان دارو افزود: «حمایت از بخش خصوصی» شعار همیشگی مسئولان است اما در عمل همیشه بیشترین موانع بر سر راه فعالان اقتصادی قرار دارد.

او گفت: همه افرادی که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند حتی یک روز را هم بدون چالش سپری نمی کنند و مهمترین چالش آنها کمبود نقدینگی است.

پناهی بیان کرد: اگر نگاهی به اتفاقات اقتصادی در چند دهه اخیر داشته باشیم متوجه می شویم غیر از کشورهای پیشرفته مانند کشورهای اروپای غربی و امریکا که در چند سال اخیر چین هم به این لیست اضافه شد، بسیاری از کشورها با مشارکت بخش خصوصی به قطب اقتصادی تبدیل شدند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد