چالش‌های صنعت پالایشگاه غلات

حمید رامین مهر گفت: قیمت مواد اولیه، تامین آن و فروش محصولات رکودی را از چالش‌های صنعت پالایشگاهی غلات است.

به گزارش اکونگار به نقل از اگروفودنیوز؛ حمید رامین مهر، عضو هیئت مدیره و مدیر فروش شرکت ناب در حاشیه سی‌امین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در خصوص فعالیت شرکت فروکتوز ناب گفت: سال ۹۵ شرکت فرآوری فروکتوزناب فعالیت خود را با ظرفیت ششصد تن آسیاب ذرت در روز آغاز کرد.

رامین‌مهر بیان کرد: محصولات این شرکت در حوزه‌های مختلف همچون صنعت خوراک دام و طیور، صنعت کاغذسازی و ورق سازی، چسب، صنعت دارویی و صنعت غذایی کاربرد دارند.

او افزود: گلوکز، فروکتوز، شربت دکستروز و مالتودکسترین با گرید‌های مختلف از تولیدات شرکت فروکتوز ناب است.

عضو هیئت مدیره شرکت فروکتوز ناب قیمت مواد اولیه و تامین آن را از چالش‌های صنعت پالایشگاهی غلات برشمرد و گفت: فروش محصولات رکودی از مشکلاتی است که در این صنعت وجود دارد.

رامین‌مهر خاطرنشان کرد: صنعت زنجیره وار به یکدیگر وصل است، مادامی که قدرت خرید مصرف‌کنندگان کاهش بیابد صنعت چاپ و بسته بندی و به تبع آن تولید مواد اولیه همچون نشاسته خام، نشاسته اکسید، نشاسته های کاتیونی و انواع دکسترین‌های مورد نیاز در این صنعت نیز کاهش میابد که امیدوارم این مشکلات برطرف گردد.

او در ادامه راهکارهایی در جهت رفع چالش‌ها برشمرد و گفت: بهبود شرایط پرداخت و ایجاد تنوع بیشتر در محصولات برای رونق و رشد شرکت و ادامه مسیر در این صنعت را در نظر گرفته ایم.

حمید رامین‌مهر در پایان با بیان اینکه اولین سالیست که در نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی حضور داریم و پیش از این در نمایشگاه‌های خوراک دام و اگروفود شرکت می کردیم افزود: به دلیل تخصصی بودن نمایشگاه، بازدیدکنندگان تخصصی نیز از این نمایشگاه دیدن کردند و نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد