ظرفیت‌ها و تنوع تولیدات گروه زر

مدیر تحقیق و توسعه گروه زر فروکتوز می‌گوید: نشاسته های اطلاح شده تولیدی در گروه زر برای صنعت کاغذسازی ضمن بی نیازی کشور به واردات، از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری دارد.

به گزارش اکونگار به نقل از اگروفودنیوز؛ میلاد پرو، مدیر تحقیق و توسعه گروه زر فروکتوز در حاشیه سی‌امین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در خصوص این نمایشگاه گفت: چندین دوره است که مجموعه زر در این نمایشگاه شرکت می کند که فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت‌ها است تا دستاوردهای جدید خود را ارائه بدهند.

پرو بیان کرد: گروه صنعتی پژوهشی زر با تولید انواع نشاسته های اصلاح شده‌ مورد نیاز در صنعت کاغذسازی و ورق سازی توانسته کشور را از نیاز وارداتی به این نشاسته ها بی‌نیاز کرده و محصولات با کیفیت بالا را که قابلیت رقابت با برندهای جهانی دارند به این صنعت ارائه بکند.

او در خصوص تنوع تولیدات گروه زر گفت: هلدینگ زر مشتمل بر شرکت های مختلفی است که در حوزه های مختلف صنعت غذا و صنعت دارویی فعالیت دارد. تولید انواع مواد اولیه مورد نیاز در صنایع دارویی که پیش از این وارد میشده از فعالیتهای این مجموعه است که بازخورد خوبی نیز در این صنعت دریافت کرده است.

پرو با بیان اینکه انواع شیرین کننده‌های مایع و نشاسته‌های اصلاح شده مورد نیاز در صنعت غذا از تولیدات گروه زر است افزود: تولید انواع کودهای ارگانیک که جایگزین کودهای شیمیایی شده است و از نظر عملکرد، راندمان و مسائل زیست محیطی تحول بزرگی در بخش کشاورزی ایجاد نموده است از دیگر تولیدات این مجموعه است.

مدیر تحقیق و توسعه زر فروکتوز ادامه داد: خوراک دام، طیور و انواع نهاده‌های دامی که جز کالاهای استراتژیک است و به طور معمول وارداتی بوده در حال حاضر توسط گروه زر تامین می‌شود و همچنین نشاسته‌های مورد استفاده در صنایع حفاری چاه نفت از دیگر تولیدات گروه زر می‌باشد.

میلاد پرو در پایان نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سال‌های گذشته حضور شرکت‌های خارجی بیشتر بود ولی شرکت‌های ایرانی خوبی امسال مشارکت کرده بودند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد