ورود بادپا به عرصه حمل‌ونقل ریلی بار و کالای کشور

شرکت بادپا با برنده شدن در مناقصه جابه‌جایی کالا و خدمات، از شهرهای اهواز و خرمشهر به‌عنوان مراکز راه‌آهن جنوب ایران  به سراسر کشور، خدمات حمل‌ونقل ارائه می‌کند.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی شرکت بادپا، در عرصه حمل‌ونقل و انتقال کالا و خدمات، حمل‌ونقل ریلی یکی از باصرفه‌ترین، سریع‌ترین و امن‌ترین راه‌های جابه‌جایی کالا محسوب می‌شود.

مقایسه‌ای ساده بین این روش با سایر روش‌های انتقال کالا و بررسی شاخصه‌هایی مانند هزینه و زمان، به‌خوبی کارآمدی و بهینه و به‌صرفه بودن این روش را آشکار می‌کند.

بر اساس گفته مدیرکل راه‌آهن جنوب کشور، سال گذشته بالغ بر شش‌ونیم میلیون تن کالا در این ناحیه، جابه‌جا شده است که نشان‌دهنده اهمیت ناحیه جنوب راه‌آهن سراسری در حوزه کسب‌وکار کشور است.

این قرارداد همکاری که شامل جابه‌جایی انواع کالا از جمله انواع خودرو و ماشین‌های صنعتی، انواع خوراکی‌ها و لوازم بیمارستانی و پزشکی و کالایی چون گل و... می‌شود، بین شرکت بادپا و شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر به نمایندگی از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است. 

گفتنی است شرکت بادپا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و شبکه لازم، امکان جابه‌جایی هرگونه کالایی را از مقصدهای ذکرشده به هر نقطه از ایران  داراست و حتی در صورت نیاز و با اعلام مشتریان و صاحبان کالا، می‌تواند کالا و خدمات موردنظر را در نشانی اعلامی به صاحب کالا ارائه کند. در مورد حمل‌ونقل کالاهای فسادپذیر که عنصر زمان نقشی تعیین‌کننده در سلامت کالا دارد هم با تدابیر اندیشیده شده، امکان ارائه خدمات به بهترین شکل فراهم شده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد