پرونده واردات خودرو روی میز کمیسیون صنایع مجلس

وزیر نفت و معاونین مربوط در خصوص بررسی موضوع ناترازی انرژی در حوزه پتروشیمی به همراه تعدادی از مدیران عامل پتروشیمی‌ها در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شوند.

به گزارش اکونگار به نقل از ایلنا، نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای ( یک‌شنبه و سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه و یکم آبان ماه) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ موضوع واردات خودرو با دعوت از رئیس کل بانک مرکزی، معاونین مربوط از وزارت صنعت معدن و تجارت ، سازمان ملی استاندارد ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان محیط زیست، انجمن واردکنندگان خودرو و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران روز یک‌شنبه هفته جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین بررسی فهرست نمایندگان ناظر در شورای معادن برخی از استانهای کشور معرفی شده از مجامع استانی و نیز دعوت از وزیر نفت و معاونین مربوط در خصوص بررسی موضوع ناترازی انرژی در حوزه پتروشیمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گازو پترشیمی )تاپیکو)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و دبیر انجمن صنایع کارفرمایی پتروشیمی و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران دستور کارهای روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

یک و بام و دو هوای بازگشت خودرو به بورس کالا

گفتنی است، "کمیته تجهیزات پزشکی، صنایع دارویی و ملزومات آزمایشگاهی" با هدف بررسی مسائل و مشکالت حوزه صنعت دارویی با حضور مسؤولین دستگاه‌های اجرایی ذیربط و "کمیته رفع موانع تولید" به منظور بررسی موضوعات ارجاعی به کمیته با دعوت از مسؤولین دستگاه‌های اجرایی ذیربط روز دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد