تکلیف ۷ هزار خودروی رسوبی در پارکینگ‌های تهران چیست؟

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود ۷ هزار خودروی رسوبی در پارکینگ‌های سراسر تهران وجود دارند که مالکان باید به قید فوریت برای ترخیص آن ها اقدام کنند.

به گزارش اکونگار به نقل از صدا وسیما،سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: براساس دستور قوه قضائیه، خودرو‌هایی که بیش از یک سال در پارکینگ‌ها توقیف شده اند، مالکان آنها موظفند برای ترخیص آن اقدام کنند.

این مقام انتظامی افزود: در غیر این صورت، ۳ ماه پس از اطلاع رسانی پلیس راهور که از اول مهر آغاز شده است خودرو در حکم رها شده تلقی شده و مراجع قضایی وضعیت این خودرو را تعیین تکلیف کرده و به ستاد اجرایی فرمان امام واگذار می‌کنند.

ترخیص«پورشه ها» از گمرک نوشهر پس از ۱۰ سال

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه اگر ماشین قابل استفاده باشد، داخل مزایده می‌رود و دارای پلاک جدید شده و قیمت گذاری می‌شود، گفت: اگر مالک اصلی ادعای مالکیت نداشت، با قیمت جدید به اشخاص دیگر فروخته می‌شود و اگر مالک با مدارک موجود ادعای مالکیت داشت، برحسب روز قیمت به مالک پرداخت می‌شود.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به تعیین تکلیف ۷ هزار خودروی رسوبی در پارکینگ‌ها افزود: یکی از علت‌هایی که مالکان از ترخیص خودروی خود منصرف می‌شوند، این است که پرداخت هزینه خلافی و پارکینگ از قیمت اصلی خودرو بیشتر است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد