آخرین وضعیت ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان + جزئیات

به زودی و بلافاصله پس از انجام تست‌های فنی جهت برقراری فی‌مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بنیاد شهید، وب سرویس مربوطه راه‌اندازی و ثبت سفارش خودروهای وارداتیِ جانبازان در اسرع وقت انجام می‌شود.

به گزارش اکونگار به نقل از ایسنا، طبق اعلام اختصاصی وزارت صنعت، معدن و تجارت، هم‌اکنون وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت در اختیار سازمان فناوری اطلاعات قرار گرفته و این سازمان ضمن تایید اتصال این دو وب سرویس مقرر کرده است تا در اسرع وقت امکان تبادل اطلاعات فراهم شود.

لازم به ذکر است؛ برقراری وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت به منظور استعلام اطلاعات جانبازان معزز مشمول طرح واردات خودرو است، تا امکان صحت سنجی اطلاعات جانبازان میسر باشد.

امکان انتخاب خودروهای وارداتی توسط متقاضیان از امروز + جدول

جانبازان می‌توانند خودشان ثبت سفارش کنند

درهمین رابطه، احمد آقایی - سرپرست معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت اظهار کرد: کلیه جانبازان می‌توانند رأساً اقدام به ثبت سفارش کرده و در صورت تمایل امور مربوط به واردات خودرو را به شرکتهای واردکننده واگذار کنند .

وی افزود: پس از تکمیل ثبت سفارش و نهایی شدنِ میزان ارز مورد نیاز، بخشی از آن از سهمیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخشی دیگر از طریق منابع بانک مرکزی تامین خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت صمت خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت خود را مکلف به تامین خودروهای وارداتی جانبازان می‌داند و این عزیزان مطمئن باشند این وزارتخانه پیگیر امور آن‌ها خواهد بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان