انتقاد شدید روزنامه سپاه از سانسور اطلاعاتی کیفیت خودروها/ ماشین آدم کشی پژو پارس متوقف خواهد شد؟

پس از انتشار فایل صوتی منتسب به مدیرعامل ایران خودرو این سوال پیش می‌آید که چرا مشتری نباید از کیفیت خودرویی که خریداری می‌کند، مطلع باشد و با اطمینان خاطر دست به انتخاب بزند؟

به گزارش اکونگار به نقل از روزنامه جوان، اخیراً یک فایل صوتی منتسب به مدیرعامل ایران‌خودرو منتشر شد که وی در آن با انتقاد از برخی سازمان‌ها و جلوگیری از تولید پژوپارس گفته است: «اگر واقعاً پژوپارس تا امروز آدم کشته، بگذارید تا شش ماه دیگر نیز بکشد!»

چرا اطلاعات مربوط به کیفیت خودرو سانسور می‌شود؟ چرا متقاضی خودرو در ایران به گزارش‌های ارزیابی کیفی خودرو‌های تولیدی دسترسی ندارد؟ چرا مشتری نباید از کیفیت خودرویی که خریداری می‌کند، مطلع باشد و با اطمینان خاطر دست به انتخاب بزند؟

صوت افشا شده مدیرعامل ایران خودرو/اگر پارس تا امروز آدم کشته بگذارید ۶ ماه دیگه هم بکشد!

مانع انتشار گزارش‌های کیفی خودرو در ایران چیست؟ آنچه مشخص است اینکه متقاضی خودرو در ایران به دلیل انحصاری که دولت‌ها در خودروسازی به وجود آورده‌اند یا حق و حقوقی ندارد یا اگر هم داشته باشد در احقاق حقوق خود ناتوان است.

تعداد بالای کشته‌شدگان در سوانح جاده‌ای در نوروز امسال و سایر ایام سال (۶۱۷ نفر در ۱۰ روز آغازین فروردین امسال) حکایت از کیفیت پایین خودرو‌های داخلی دارد. این افت کیفیت مربوط می‌شود به وزن غیراستاندارد خودرو، جنس بدنه و تک‌تک قطعاتی که در خودرو نصب می‌شود که گاهی این قطعات فیک بوده یا استاندارد نیستند و بعضاً با نمونه اولیه که مورد تأیید سازمان استاندارد بوده، متفاوت است.

ندا شمس، حقوقدان با اشاره به سخنان مدیرعامل ایران‌خودرو گفته ورود «دادستان کل کشور» در مقام مدعی‌العموم به صدای افشاشده مدیرعامل ایران‌خودرو الزامی است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد