کارنامه ریل سیر کوثر در نیمه نخست امسال

بر اساس گزارش‌ها، حاشیه سود ناخالص شرکت ریل سیر کوثر در ۶ ماهه نخست با رشد چشمگیری در مقایسه با سال مالی گذشته مواجه شده است.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس‌نیوز؛ در شرایطی که در صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده شرکت ریل سیر کوثر، شاهد رشد مطلوب سود عملیاتی این شرکت هستیم، کاهش درآمد‌های غیرعملیاتی استقبال از خرید سهام این شرکت را تحت‌الشعاع قرار داده است. 

شاید نقطه عطف سودآوری شرکت ریل سیر کوثر در سال گذشته و البته نیمه دوم امسال فروش سهام شرکت پرتو بار فرابر خلیج‌فارس و شناسایی درآمد‌های بالای غیرعملیاتی است که بی‌تردید در سال‌های اخیر تکرارناپذیر است.

کارنامه ریل سیر کوثر

از نکات قابل‌توجه صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت می‌توان به رشد فوق‌العاده و عجیب درآمد‌ها و بهبود حاشیه سود اشاره داشت که این موضوع منجر به افزایش سود عملیاتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گردیده است.

کارنامه ریل سیر کوثر

همان گونه که در جدول فوق مشاهده می‌گردد شاهد رشد چشمگیر درآمد‌ها و حاشیه سود ناخالص این شرکت در ۶ ماهه نخست در مقایسه با سال مالی گذشته هستیم.

باتوجه‌به پیش‌بینی درآمد‌های شرکت در نیمه دوم سال به‌واسطه سفر‌های آخر سال می‌توان انتظار بهبود سود عملیاتی را برای این شرکت داشت. بااین‌وجود باتوجه‌به شناسایی در حدود ۳۵۴ میلیارد تومانی سود ناشی از فروش ۵۰ درصدی سهام شرکت پرتو بار در سال قبل و شناسایی سود ۱۲۴ میلیارد تومانی سود فروش ۲۰ درصد از سهام این شرکت در ماه گذشته، به نظر می‌رسد در سال‌های آتی نمی‌توان در انتظار چنین سود‌های غیر عملیاتی از شرکت بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد