مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، آماده ورود به بازار سرمایه

نخستین نشست پیش پذیرش مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در بازار سرمایه، امروز در شرکت فرابورس برگزار می‌شود.

به گزارش اکونگار به نقل از معدن ۲۴؛ محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: این مجتمع، با هدف تامین مالی برای اجرای پروژه های در دست اجرا و تثبیت حضور در زنجیره ارزش صنعت فولاد کشور، ارتقای شفافیت مالی و  سودآوری بیشتر برای سهامداران، آماده  ورود به بازار سرمایه است و امروز نخستین گام عملیاتی برای پذیرش در سازمان بورس و اوراق بهادار  را برداشت.

او افزود: با اخذ مجوزهای لازم از سهامداران و مساعدت سازمان بورس، امیدواریم بزودی روند ارزیابی دارایی‌ها ‌و  بررسی و تایید صورت های مالی شرکت تکمیل شده و ما شاهد نماد مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز نیز بر تابلوهای معاملاتی بازار سرمایه شویم.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد غدیر نی ریز  در میان طرح های هفتگانه تولید فولاد در کشور  که در دهه هشتاد شمسی با هدف تمرکز زدایی در این صنعت آغاز شدند، پیشتازترین مجتمع بوده و تلاش  آن برای ورود به بازار سرمایه، نشانه توجه سهامداران و مدیران به اهداف توسعه ای آن است.

به جز کارخانه فولادسازی که در آستانه بهره برداری است، عملیات احداث دو کارخانه تولید گندله و آهک مجتمع فولاد غدیر نیز در سال گذشته و جاری، آغاز شده و این مجتمع می خواهد تا سال ۱۴۰۴، مجموعه کاملی از زنجیره صنعت فولاد در بخش بالادست را به بهره برداری برساند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد