افزایش ۳۳ درصدی سود آتیه داده پرداز

شرکت آتیه داده پرداز یکی از شرکت‌های بازار سرمایه است که فعالیت جدی در ارائه خدمات نوین پیام‌رسانی دارد.

به گزارش اکونگار، این شرکت هم صورت‌های مالی منتهی به۳۱ خرداد۱۴۰۲ را در کدال منتشر کرده که اطلاعات به دست آمده نشان از استمرار این عملکرد دارد.

شرکت آتیه داده پرداز در 3 ماهه نخست سال جاری توانست حدود 170 میلیارد تومان از فروش و ارائه خدمات و پشتیبانی و ارسال پیامک درآمد کسب کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 5 درصد رشد داشته است. پس از کسر هزینه بهای تمام شده درآمدها، سود ناخالص 14 میلیارد تومانی برای اپرداز رقم خورد که افت 14 درصدی را در فصل بهار گزارش می‌کند.

آتیه داده پرداز در بهار سال جاری موفق به ثبت سود عملیاتی 21 میلیارد تومانی شد که در مقایسه با بهار سال قبل 24 درصد رشد را تجربه کرد؛ اما با کسر هزینه های مالی و افزایش سایر درآمدهای سه ماهه نخست به سود عملیاتی، سود فصل بهار شرکت به دست آمد که بر این اساس اپرداز توانست در پایان بهار بالغ بر 20 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با سال گذشته حدود 33 درصد افزایش داشته است.

حاشیه سود ناخالص در این دوره 9 درصد، حاشیه سود عملیاتی 12 درصد و حاشیه سود خالص 12 درصد است. البته گفتنی است که حاشیه سود خالص اپرداز نسبت به سال مالی گذشته 3 درصد افزایش و حاشیه سود ناخالص نیز یک درصد کاهش داشته‌اند. شرکت آتیه داده پرداز در بهار سال جاری موفق به تحقق 89 ریال سود خالص به ازای هر سهم شد. سود محقق شده ی هر سهم در بهار 1401 عدد 66 ریال بود که اکنون شاهد رشد 35 درصدی است.

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد