ورود معاملات بازار سهام به دوره رونق+ نمودار

بازار سهام در این هفته با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۴۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش اکونگار به نقل از اقتصادنیوز؛ در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 2 هزار و 545 میلیارد تومان کاهش یافت اما روز یکشنبه ارزش معاملات سهام به 4 هزار و 256 میلیارد تومان رسید که بالاترین رقم در یک ماه اخیر است.

روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 336 میلیارد تومان رسید. 

بدین ترتیب میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 379 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 326 میلیاردی هفته پیشین، رشد 45 درصدی داشته است. 

030614

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، پرتراکنش نماد بورس فولادبود و فملی و غزر در رتبه‌های بعدی بیشترین تراکنش قرار گرفتند. در فرابورس نیز شکام، خنور و فزر بیشترین تراکنش را داشتند. 

در این روز نماد غبهاد بیشترین حجم معامله نسبت به شناوری را به خود اختصاص داد و نمادهای ودانا، غشوکو، کایتا و غپآذر در رتبه‌های بعدی بودند.

روز یکشنبه نماد صبا در صدر جدول ارزش معاملات بود و افق، فولاد، شپنا و شتران پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه صبا، شستا، وبملت و ونوین بیشترین حجم معاملات را داشتند.

سه‌شنبه نیز شستا بیشترین ارزش معاملات را داشت و تجلی، ومعادن، فولاد و ثفارس پس از شستا قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات هم به ذوب، شستا، تجلی، ومعادن و وبملت تعلق داشت.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد