خبر خوش برای سهامداران خساپا/ خودروسازی سایپا مجوز افرایش قیمت گرفت

مدیرعامل سایپا از موفقیت این شرکت برای اخذ مصوبه افزایش قیمت در کمیته خودرو وزارت صمت خبر داد.

به گزارش اکونگار به نقل از ایلنا، مدیرعامل سایپا از موفقیت این شرکت برای اخذ مصوبه افزایش قیمت در کمیته خودرو وزارت صمت خبر داد.

جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل سایپا امروز در مجمع سالانه خساپا گفت: یکی از چالش‌های اساسی شرکت سایپا قیمت‌گذاری دستوری بوده است و در کمیته خودرو وزارت صمت توانستیم مصوبه افزایش قیمت برای محصولات جدید بگیریم.

 او اضافه کرد: همچنین در نامه‌ای که به محمد مخبر درخواست دادیم که برای محصولات قدیمی هم ۳۰درصد افزایش قیمت اعمال شود که شاید یکی دو ماه آینده به نتیجه برسد.

به گزارش اکونگار، درحالی که سال گذشته نماد خساپا در بورس وضعیت مطلوبی نداشته به نظر می‌رسد با مجوز افزایش قیمت محصولات این خودروسازی بتواند تغییری در وضعیت مالی خود ایجاد کرده و سهامداران را نسبت به گزارش‌های بهتر امیدوارتر کند. 

باتوجه به وضعیت زیان دهی دو شرکت خودروسازی در سال گذشته کارشناسان معتقدند که جریان قیمت گذاری در صنعت خودرو به دلیل تلاطم ارزی منجر به افزایش زیان انباشته در این صنعت شده که ادامه فعالیت برای دو شرکت بزرگ این صنعت را با مشکلات اساسی روبرو کرده است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد