استراتژی سال آینده توسعه صنایع بهشهر

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تشریح رویکردهای این شرکت در سال مالی پیش رو گفت: استراتژی وبشهر در سال پیش رو رونق شرکت های زیر مجموعه و واگذاری آنهاست.

به گزارش اکونگار به نقل از بیدنا؛ بهروز مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به موفقیت های چشمگیر شرکت های زیر مجموعه وبشهر گفت: سال مالی بسیار خوبی پشت سرگذاشته ایم و عملکرد درخشان شرکت های زیر مجموعه نشان می دهد مسیر درستی انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه کارگران، کارشناسان و مدیران اجرایی و استفاده از فرصت‌های موجود، شرکت های زیر مجموعه موفق به سپری کردن سال مالی با نتیجه موفقیت آمیز بوده­اند.

مرادی افزود: رکورد تولید و فروش همزمان در شرکت مارگارین شکسته شده و این شرکت در ماه اخیر ۱۰ هزار تن تولید داشته در حالی که سال گذشته در همین زمان تعطیل شده بود.

مدیرعامل وبشهر در ادامه به موفقیت­های شرکت به پخش پرداخت و گفت: به پخش با کار تیمی منسجم، استفاده از کارشناسان باتجربه، تحلیل دقیق بازار و نیازهای مشتریان و پیاده سازی استراتژی‌های فروش با خروج از زیان موفق به ثبت رکورد تاریخی فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در یک­ماه شد.

وی ادامه داد: برای این شرکت در سال مالی آینده فروش ۳۰۰ هزار تنی محصولات برنامه ریزی شده است.

مرادی در مورد رویکردهای وبشهر در سال آینده گفت: سال پیش رو سال افزایش تولید، فروش و سوددهی شرکت های زیر مجموعه خواهد بود. بنابراین ضرورت دارد برای تحقق جهش مورد نظر اهتمام و تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال مالی پیش رو شرکت های زیر مجموعه باید با تمام ظرفیت های عملیاتی فعالیت کنند، ادامه داد: با برنامه­ریزی های انجام شده مارگارین، پاکسان، ساینا و گلتاش رکورد ده ساله تولید و فروش را خواهند شکست.

مرادی به روز رسانی آئین نامه ها، تدوین آئین نامه های مناسب، تولید محصولات جدید، بهبود فرایندهای تولید و افزایش هم افزایی را از ضروریات کلیدی برای شرکت های زیر مجموعه بر شمرد.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی بین شرکت های وبشهر تصریح کرد: هم افزایی بین شرکت­ها تعیین کننده و راهگشاست و این استراتژی باید با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر افزود: استراتژی وبشهر در سال پیش رو رونق شرکت های زیر مجموعه و واگذاری آنهاست. در واگذاری ها باید اولویت به شرکت هایی داده شود که در زنجیره ارزش شرکت نیستند و منابع حاصل از آن در بخش­های دیگر سرمایه گذاری خواهد شد.

مرادی تولید توامان با تجارت را از رویکردهای دیگر شرکت در سال آینده برشمرد و تصریح کرد: با ورود جدی در این عرصه جهش قابل توجهی در سوددهی خواهیم داشت.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد