جهش ۴۶۹ درصدی سود خالص پاکشو

گزارش‌های منتشر شده در کدال توسط گروه صنعتی پاکشو نشان می‌دهد که این شرکت در بهار ۱۴۰۲ شرایط مناسبی را پشت سرگذاشته است. صورت های مالی منتشر شده در کدال گروه صنعتی پاکشو منتهی به ۳۱خرداد۱۴۰۲ نشان دهد سود شارپی این شرکت است.

به گزارش اکونگار، گروه صنعتی پاکشو در 3 ماهه نخست سال جاری توانست حدود یک هزار و 920  میلیارد تومان از فروش انواع محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی درآمد کسب کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 48 درصد رشد داشته است. پس از کسر هزینه بهای تمام شده درآمدها، سود ناخالص 590 میلیارد تومانی برای پاکشو رقم خورد که رشد 118 درصدی را در فصل بهار گزارش می‌کند.

 

گروه صنعتی پاکشو در بهار سال جاری موفق به ثبت سود عملیاتی 477 میلیارد تومانی شد که در مقایسه با بهار سال قبل 251 درصد رشد را تجربه کرد؛ اما با کسر هزینه های مالی و افزایش سایر درآمدهای سه ماهه نخست به سود عملیاتی، سود فصل بهار شرکت به دست آمد که بر این اساس پاکشو توانست در پایان بهار بالغ بر 285 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با سال گذشته حدود 469 درصد افزایش داشته است.

حاشیه سود ناخالص در این دوره 31 درصد، حاشیه سود عملیاتی 25 درصد و حاشیه سود خالص 15 درصد است. البته گفتنی است که حاشیه سود خالص پاکشو نسبت به سال مالی گذشته 11 درصد و حاشیه سود ناخالص نیز 12 درصد رشد داشته اند. گروه صنعتی پاکشو در بهار سال جاری موفق به تحقق 59 ریال سود خالص به ازای هر سهم شد. سود محقق شده ی هر سهم در بهار 1401 عدد 10 ریال بود که اکنون شاهد رشد 490 درصدی است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد