رقم تبلیغات ۶ بانک دولتی در سال گذشته

۶ بانک دولتی کشور در سال گذشته، ۱۷۹ میلیارد تومان بابت تبلیغات و انتشارات هزینه کردند.

به گزارش اکونگار به نقل از چابک آنلاین؛ مجموع هزینه تبلیغات این ۶ بانک در مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن برابر ۱۳۳ میلیارد تومان بوده است.

بانک ملی ایران با ۸۵ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۶ بانک دولتی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ۳۲ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و بانک کشاورزی با ۲۹ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

درمقابل بانک‌های صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران و مسکن کمترین هزینه‌کرد در تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، مجموع هزینه تبلیغات این ۶ بانک در مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن برابر ۱۳۳ میلیارد تومان بوده است.

بانک ملی ایران با ۸۵ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۶ بانک دولتی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ۳۲ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و بانک کشاورزی با ۲۹ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته در رتبه‌های بعدی قرار دارند. درمقابل بانک‌های صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران و مسکن کمترین هزینه‌کرد در تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد