توسعه به شرط همسویی دولت و بخش خصوصی است +فیلم

شهاب جوانمردی، عضو هیات رئیسه اتاق تهران معتقد است: اگر دولت با بخش خصوصی هم‌سو و هم نظر باشند، تمرکز بر توسعه اتفاق می‌افتد؛ در غیر صورت خلاف رهنمودهای رهبری در ترسیم مسیر توسعه و مردمی کردن اقتصاد، حرکت کرده‌ایم.

به گزارش اکونگار، پس از حاشیه‌های به وجود آمده برای انتخابات اتاق بازرگانی ایران، ابطال انتخابات از سوی دولت با واکنش‌هایی از سوی اعضای اتاق بازرگانی مواجه شد. عده‌ای آن را یک گام دیگر در پروژه‌های خالص سازی دانستند. 

از روز هشتم آبانماه که ابلاغیه برکناری سلاح ورزی صادر شد، رییس و هیات رییسه اتاق نسبت به این موضوع واکنشی نداشتند، تا اینکه صبح امروز، رییس اتاق بازرگانی ایران، در اولین واکنش خود به این ابلاغیه گفت: آنچه بر اتاق ایران می‌گذرد، یک اختلاف‌نظر حقوقی بین اتاق و بخشی از دولت است نه تقابل. ما تابع مر قانون هستیم و حتماً اگر مرجع صالحه تشخیص دهد که مر قانون چیست، اطاعت می‌کنیم.

در ادامه واکنش‌ها به اختلاف میان دولت و بخش خصوصی، شها جوانمردی، عضو هیات رئیسه اتاق تهران گفت: اگر دولت با بخش خصوصی هم‌سو و هم نظر باشند، تمرکز بر توسعه اتفاق می‌افتد؛ در غیر صورت خلاف رهنمودهای رهبری در ترسیم مسیر توسعه و مردمی کردن اقتصاد، حرکت کرده‌ایم.

در ادامه ویدیو صحبت‌های وی را ببنید. 

دیدگاه
آخرین اخبار