ایران رایزن بازرگانی به عربستان اعزام می کند

سازمان توسعه تجارت با انتشار اطلاعیه ای ضمن فراخوان از واجدین شرایط رایزنی بازرگانی جهت ثبت نام، از اعزام رایزن بازرگانی به عربستان صعودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اکونگار، سازمان توسعه تجارت با انتشار اطلاعیه ای از علاقمندان واجد شرایط رایزنی بازرگانی دعوت به همکاری کرد.

این سازمان در اطلاعیه خود از اعزام 15 رایزن جدید به حداقل 13 کشور خبر داد.

مطابق آنچه در این اطلاعیه آمده است، ایران بزودی به کشورهای اندونزی، عربستان، زیمباوه، ونزوئلا، صربستان، مجارستان، لهستان، سوریه، ترکمنستان و نیجریه رایزن بازرگانی اعزام می کند. کشورهایی که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در آنها رایزن بازرگانی ندارد.

همچنین این سازمان قصد دارد به تعداد رایزنان بازرگانی خود در کشورهای عراق، چین و روسیه بیفزاید. بر این اساس تعداد رایزنان ایران در عراق از یک به 3 (بغداد، بصره، اققلیم کردستان) در روسیه از یک به دو (مسکو و سن پترزبورگ) می رسد و در شهرهای شانگهای و گوانجوی چین نیز رایزن خواهد داشت.

هم اکنون ایران در کشورهای عراق، چین، ارمنستان، آذربایجان، روسیه، عمان، پاکستان، قطر، بلاروس، افغانستان، هندوستان، لبنان، الجزایر، ترکیه، قزاقستان و آفریقای جنوبی رایزن بازرگانی دارد و بزودی نیز رایزن بازرگانی به ازبکستان اعزام می کند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد