بررسی برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۴ در مرکز پژوهش‌های مجلس

احکام و تکالیف قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مرتبط با کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با حضور رئیس مرکز پژوهش‌ها بررسی می‌شود.

به گزارش اکونگار به نقل از خانه ملت، کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری روز ( سه شنبه 3 مهرماه) نشست خود را با حضور رئیس مرکز پژوهش های مجلس به همراه معاونین حقوقی و اقتصادی و معاونین وزارتخانه های امور اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده دیوان محاسبات با موضوع بررسی و تبیین احکام و احصاء تکالیف قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و قانون بودجه سال 1403 کل کشور مرتبط با این کمیسیون برگزار می‌کند. گفتنی است در کمیته رفع موانع تولید این کمیسیون روز (دوشنبه 2 مهرماه) با حضور  معاونین وزرای نیرو، اقتصاد و دارایی، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده مرکز پژوهش‌ موضوع مشکلات و چالش‌های پیش روی کارخانه‌های تولید خوراک دام، طیور و آبزیان بررسی می‌شود.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد