شمارش معکوس برای تسویه مطالبات گندم‌کاران

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز بیش از ۱۶۰ همت به حساب گندمکاران خبر داد و گفت: کمتر از ۵۰ همت از مطالبات گندمکاران باقی مانده

به گزارش اکونگار به نقل از ایلنا، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از عبور مبلغ واریزی به حساب گندمکاران از ۱۶۰ همت خبر داد و گفت: تا صبح چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شده است. 

وی با اعلام اینکه با پرداخت بیش از سه چهارم مطالبات گندمکاران، ۷۶.۵ درصد از معوقات به حساب این عزیزان واریز شده است، افزود: به این ترتیب، کمتر از ۵۰ همت از مطالبات گندمکاران باقی مانده است که پرداخت آن در جریان است.

خبر خوش برای گندمکاران/ زمان پرداخت مطالبات اعلام شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از افزایش ۱۶ درصدی خرید گندم نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: تا این تاریخ، یک میلیون و ۶۲۰ هزار تن بیشتر از سال ۱۴۰۲ و ۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تن بیشتر از سال ۱۴۰۱، گندم داخلی خریداری شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیش‌بینی عبور خرید تضمینی گندم از مرز ۱۲ میلیون تن خبر داد و خاطرنشان کرد: به این ترتیب، مجموع ارزش گندم‌های خریداری شده از کشاورزان تا نیمه سال از ۲۱۰ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد