اعلام زمان واریز معوقات پرستاران/ مسئول پرداخت مطالبات مشخص شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخش اول مطالبات پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در اسرع وقت این مطالبات را پرداخت کنند.

به گزارش اکونگار به نقل از وبدا، محمدرضا ظفرقندی در حاشیه آئین تکریم و معارفه وزیر بهداشت که با حضور رئیس جمهور دولت چهاردهم صبح امروز _سه‌شنبه ششم شهریور_ در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: محور توسعه یک کشور، انسان سالم است و باید سلامت جامعه را تأمین کنیم.

مبلغ اضافه‌کاری پرستاران ساعتی ۲۰هزار تومان است؟

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در چند روز اخیر به نتایج خوبی رسیدیم و روز گذشته و با حضور رئیس جمهور در سازمان برنامه بودجه جلسه‌ای برگزار شد و بخش اول جبران مطالبات جامعه پرستاری روز گذشته و امروز به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید این مطالبات را در اسرع وقت به پرستاران پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، آئین تکریم بهرام عین‌اللهی، وزیر سابق و معارفه محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور رئیس جمهور دولت چهاردهم امروز در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد