میدری شایستگی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: امیدوارم آقای میدری رای لازم را برای تصدی در وزارتخانه پر حجم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کسب کند زیرا شایستگی این مهم را دارد.

به گزارش اکونگار؛ علی کرد، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اکونگار، در خصوص برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای میدری دو مرتبه طی هفته جاری در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای به عنوان کمیسیون تخصصی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر شد. سوالات و ابهاماتی از سوی نمایندگان وجود داشت که آنها را طرح و وی  به آنها پاسخ داد.

نماینده مردم خاش، کورین و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارزیابی من این است که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای نسبی را از کمیسیون اجتماعی مجلس دریافت می‌کند و به برنامه‌های وی اعتماد می‌کنند، ادامه داد: امیدوارم آقای میدری رای لازم را برای تصدی در وزارتخانه پر حجم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کسب کند زیرا شایستگی این مهم را دارد.

وی عنوان کرد: آقای میدری باید دیدگاه‌های سیاسی و تفکری خود را با فرامین مقام معظم رهبری، چهارچوب جمهوری اسلامی، دولت وفاق ملی تحت فرامین کار جهادی و همراهی قوای سه گانه منطبق کند و نباید دیدگاه وی پس از رای اعتماد خلاف نمایندگان، اصول انقلاب و مصلحت نظام شود در این صورت نمایندگان از اهرم‌های نظارتی خود شامل سوال و استیضاح استفاده می‌کنند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد