درخواست‌های رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه از رئیس جمهور

رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه گفت: در طول دولت‌های جمهوری اسلامی ایران هیچ مسئولی به اندازه دکتر پزشکیان به امر ارجاع امورات کشور به کارشناسان و همچنین ضرورت اصلاح ساختار بودجه تاکید نداشته‌اند.

به گزارش اکونگار به نقل از ایسنا، سیدحمید پورمحمدی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه با تقدیر از زحمات دکتر منظور، انتخاب این سازمان به عنوان نخستین مقصد رئیس جمهور برای برگزاری آیین تکریم و معارفه را نشان دهنده عمق اعتقاد رئیس جمهور به کارشناسان عنوان کرد و افزود: در طول دولت‌های جمهوری اسلامی ایران هیچ مسئولی به اندازه دکتر پزشکیان به امر ارجاع امورات کشور به کارشناسان و همچنین ضرورت اصلاح ساختار بودجه تاکید نداشته‌اند و حضور ایشان در کانون کارشناسان کشور نشانی بر وفای به عهد است.

اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه/ از مخالفت با ارز۴۲۰۰ تومانی تا انتقاد از هزینه‌های غیرشفاف دولت‌ها

«اعتماد به بدنه کارشناسان سازمان برنامه و بودجه»، «توجه ویژه به شورای اقتصاد به عنوان قدیمی‌ترین شورای اقتصادی کشور»، «پرهیز از ایجاد شوراهای موازی برای سازمان برنامه و بودجه» و «حمایت ویژه رئیس جمهور از اولویت‌بندی‌های این سازمان برای تخصیص بودجه» از جمله درخواست‌های رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه از رئیس جمهور بود.

در این مراسم داوود منظور رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه نیز با بیان اینکه امروز برای مدیران و کارشناسان این سازمان به جهت میزبانی از رئیس جمهور روز بزرگ و مبارکی است، ابراز امیدواری کرد سازمان برنامه و بودجه در دوره جدید بتواند پیش از گذشته در راهبری و سکانداری توسعه کشور ایفای مسئولیت کند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد