پرداخت وام به این گروه از زائران اربعین + جزئیات

زائران سرپرست خانوار که دریافت کننده یارانه هستند، می‌توانند با مراجعه به در سامانه حج و زیارت و انجام مراحل ثبت نام اربعین، درخواست تسهیلات اربعین را ثبت کنند.

به گزارش اکونگار به نقل از اندیشه معاصر، وام اربعین یکی از تسهیلاتی است که دولت برای زوار سیدالشهدا در نظر گرفته. اما کمی سود این وام اربعین دور از فکر است.

خبرمهم برای زائران اربعین/ شرایط فروش بلیت‌های پرواز اعلام شد

وام اربعین ۱۴۰۳ به زائرانی تعلق می‌گیرد که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند و از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند. هدف از این وام، کمک به تامین هزینه‌های سفر و تسهیل در مشارکت زائران در این مراسم مقدس است. شرایط و ضوابط دریافت این وام معمولاً توسط بانک‌های عامل و سازمان حج و زیارت تعیین می‌شود.

به هر یک از متقاضیان بدون در نظر گرفتن تعداد زائران یک خانواده مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام تعلق می گیرد. مبلغ این وام بر خلاف سال گذشته ارتباطی با تعداد زائران یک خانواده ندارد. وام اربعین ۱۴۰۲ بین ۳ تا ۵ میلیون بر اساس تعداد اعضای خانوارمتغیر بود.  

نحوه ثبت نام برای وام اربعین سماح

نشانی اینترنتیmy.haj.ir را در مرورگر خود قرار داده و سرچ کنید.

عنوان «سامانه سماح – سازمان حج و زیارت» را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

دو روش مختلف برای ورود تعیین شده که روش پیش فرض «ورود از طریق رمز یکبار مصرف» می باشد. جهت وارد شدن با این روش در کادر مربوط شماره تلفن همراه خود را قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، به مرحله بعد بروید.

یک کد احراز هویت بر روی گوشی موبایل تان ارسال خواهد شد. کد را در جایگاه تعیین شده قرار داده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

کد ملی و تاریخ تولدتان را درج و تایید نمایید.

کد پستی و آدرس را تایید کنید.

با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جدید حج و زیارت امکان استفاده از خدمات گوناگون آن از جمله وام را خواهید داشت.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد