قیمت انواع گوشی‌های شیائومی در خرداد ۱۴۰۳ + جدول

بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوشی‌های شیائومی در بازار از کف ۴و نیم میلیون آغاز و تا بیش از ۳۹میلیون تومان به فروش می‌رسند.

به گزارش اکونگار، گوشی‌های  شیائومی از سال 94 وارد بازار ایران شدند و کم کم با ایجاد جایگاه مناسب در میان گروه‌های مخاطب خود توانستند بخش عمده‌ای از سهم بازار گوشی‌های هوشمند بازار ایران را به خود اختصاص دهند. 

رقص قیمت‌ها در بازار موبایل ایران/ رازهای نوسانات قیمتی در بازار

در حال حاضر، این محصولات در بازار ایران در دسته گوشی‌های با قیمت مناسب قرار می‌گیرند و گروه‌های مخاطب آن همان کف جامعه به نظر می‌رسد. 

یکی از ویژگی‌های مهم این محصولات سطح قیمتی آن است. بررسی‌ها نشان می‌‌‌دهد که قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار کشورمان از 4و نیم میلیون آغاز و تا بیش از 39 میلیون ادامه دارد، با این حال نمی‌توان محصولات شیائومی در دسته محصولات گران قیمت قرار داد. 

پس از اعمال محدودیت برای واردات برخی موبایل‌ها و افزایش افسارگسیخته قیمت موبایل در سال‌های اخیر فضا برای مانور محصولات شیائومی در بازار ایران بازتر شد. قیمت موبایل در سال‌های اخیر تحت تاثیر نوسانات ارزی جهش قابل توجهی داشته و به همین دلیل سطح تقاضا برای گوشی هوشمند با قیمت مناسب افزایش یافته است. 

 در این میان قیمت گوشی‌های شیائومی برای مخاطبان عام موبایل دارای جذابیت بوده و بسیاری از مردم برای تامین نیاز خود خرید گوشی شیائومی را به سایر محصولات ترجیح می‌دهند. 

قیمت مناسب محصولات شیائومی تبدیل به یک مزیت رقابتی برای آنها شده و رشد تقاضا از سوی مخاطبان باعث رشد تعداد نمایندگی‌های فروش رسمی گوشی‌های شیائومی شده است. 

در حال حاضر طیف گسترده‌ای از موبایل‌های شیائومی در بازار به فروش می‌رسد که بسته به نوع خدمات و قیمت محصولات، مخاطبان متعددی را پوشش می‌دهند. 

قیمت گوشی شیائومی در بازار امروز، 9خرداد 1403 نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و جدول قیمت‌ها نشان می‌دهد که قیمت موبایل تحت تاثیر آرامش بازار ارز، آرام گرفته است. 

در این محصولات شیائومی موجود در بازار ایران، گوشی شیائومی رد می نوت11پرو در دسته پرفروش‌ترین گوشی‌ها قرار دارد که امروز 9خرداد 1403 در بازار موبایل ایران به قیمت بیش از 7میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 12T پرو ا قیمت 39میلیون و 900 هزار تومان گران‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایران است. 

جدول زیر مدل و قیمت گوشی‌های شیائومی را بر اساس آخرین نرخ بازار امروز، 9خرداد1403 نشان می‌دهد. 

مدل

قیمت

ردمی نوت 12 پرو شیائومی

12میلیون و 800 هزار تومان

پوکو X5 پرو شیائومی

15میلیون و 899هزار تومان

شیائومی 12T پرو

39میلیون و 900هزار تومان

ردمی نوت 12 شیائومی 4G

7میلیون و 799هزار تومان

پوکو X6 پرو شیائومی

15میلیون و 450هزار تومان

پوکو M5s شیائومی

5میلیون و 565هزار تومان

ردمی نوت 11 شیائومی

7میلیون و 90هزار تومان

ردمی 12C شیائومی

4میلیون و 450هزار تومان

ردمی 10C شیائومی

6میلیون و 400هزار تومان

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد