قیمت ارزهای مبادله‌ای در بازار امروز چند؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۵ هزار و ۸۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۲ هزار و ۹۵ تومان رسید.

به گزارش اکونگار به نقل از تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 9 خرداد 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به نرخ 45 هزار و 84 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 42 هزار و 95 تومان معامله می‌شود.

تاکتیک جدید بانک مرکزی/افزایش چراغ خاموش نرخ ارز مبادله‌ای

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 49 هزار و 46تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 795 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 276 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 462 تومان است.

به گزارش اکونگار، از آنجایی که در چند وقت اخیر شرکت‌های بزرگ بورسی خواستار افزایش نرخ ارزهای مبادله‌ای شده‌اند به نظر می‌رسد بانک مرکزی برای نجات بازار سرمایه دست از سرکوب نرخ ارز در مرکز مبادله بردارد. 

در ماه گذشته قیمت دلار در مرکز مبادله روند افزایشی به خود گرفت و در کمتر از 24ساعت این موضوع روی بازار سهام تاثیر گذاشت، اما بازهم روند افزایش نرخ ارز مبادله متوقف شد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ بورسی آن سیگنال منفی به بورس معرفی کردند. 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان