برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری کدام شرکت است؟

پس از برگزاری مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بیمه برنده شده و مسولیت ارایه خدمات را بر عهده گرفت.

به گزارش اکونگار، روز گذشته صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تغییر یافته است و بر اساس آن بازنشستگان باید از این پس از خدمات بیمه ملت بهره مند شوند. 

تعهدات سال 1402 هم به بازنشستگان پرداخت می‌شود

در این اطلاعیه آمده است که نیازی به ورود اطلاعات در سامانه بیمه ملت نیست و اطلاعات بازنشستگان به صورت خودکار وارد سامانه شده و  مدارک و اسناد پزشکی قرارداد سال ۱۴۰۲ هم طبق تعرفه‌ها به بازنشستگان پرداخت می‌شود. 

درماندگی بازنشستگان در تامین هزینه‌های درمان/ سی سال هزینه‌پردازی کجا صرف می‌شود؟

درحالی که پیش‌تر بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات بیمه آتیه سازان حافظ در بخش بیمه درمان تکمیلی برخوردار بودند، اما صندوق بازنشستگی کشوری هفته گذشته اعلام کرد که تمامی خدمات رسانی در بخش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان به بیمه ملت واگذار شده است. 

 بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان شد

بر اساس اعلام روابط عمومی بیمه ملت، بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد.

ثبت نام آنلاین از  ابتدای خرداد تا  پایان مرداد 1403

عملیات اجرایی این قرارداد از خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد و کلیه مشمولین می‌توانند برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از تاریخ اول خرداد ۱۴۰۳ به مدت سه ماه تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

بر این اساس، بازنشستگان عزیز می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی: (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق: (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

زمان دریافت اسناد درمانی مربوط به سال جاری اعلام خواهد شد

بیمه ملت اعلام کرده است که اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان عزیز خواهد رسید.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان