حقوق رییسی از حوزه علمیه مروی چقدر بود؟+ عکس

شهید سید ابراهیم رئیسی، در قرارداد تدریس خود در حوزه علمیه مروی، درخواست کرده بود حقوقش را به طلاب نیازمند پرداخت کنند.

به گزارش اکونگار، به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ۲۹ شهریور سال ۱۳۹۰ و پیش از تولیت آستان قدس رضوی، هنگامی که قرارداد تدریس در حوزه علمیه مروی را امضا می کرد، این جمله را در زیر قرارداد نوشت: «بسمه تعالی توفیق حضور در مدرسه برای اینجانب مغتنم است. حق التدریس را به طلاب نیازمند پرداخت فرمایید. با تقدیم احترام و السلام»

وقوع حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور در آذربایجان شرقی/ بالگرد دچار فرود سخت شده است

1806212_853

آیت الله محمدباقر تحریری تولیت مدرسه مروی امروز در پیامی به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی نوشت: شهادت مجاهد مخلص خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله رئیسی، امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم، آقا امیرعبداللهیان وزیر محترم خارجه و سایر همراهانشان (رضوان الله علیهم) را در شب میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، به محضر مبارک ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حفظه الله، مراجع بزرگوار تقلید دامت برکاتهم و ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال ارواح ایشان را با روح الهی امام رضا علیه السلام محشور فرماید.

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد