چرا تعداد شاکیان اسنپ افزایش یافت؟

مدتی است کاربران اپلیکیشن اسنپ (خصوصا در بخش‌های غیر از اسنپ خودرو) شکایات متعددی را از این برنامه کاربردی اعلام کرده‌اند.

به گزارش اکونگار به نقل از تسنیم، کاربری اعلام کرده که پس از خرید از بخش اسنپ مارکت به او اعلام شده که برخی از اقلام خریداری شده در فروشگاه موجود نیست و مبلغ خرید او به کیف پول اسنپ برمی‌گردد و پس از 72 ساعت این پول به حساب او بازخواهد گشت!

با این حال این کاربر اعلام کرد که حتی پس از 72 ساعت و پیگیری‌های متعدد، مبلغ خرید او به حساب بانکی‌اش برنگشته و پس از هربار پیگیری از اسنپ با انواع توجیه و بهانه، به او وعده بازگشت پول را در اسرع وقت می‌دهند.

شرایط ویژه اسنپ برای زنان سرپرست خانوار

کاربر دیگری اعلام کرد پس از خرید محصولی از بخش اسنپ‌پی و دریافت کالا، متوجه عدم تطابق سفارش و محصول دریافتی شده و برای بازگشت مبلغ خود، کالاهای دریافتی را پس داده اما برگشت پول به حسابش حدود دوهفته طول کشیده است.

این فقط دو مورد از چندین مورد شکایات مطرح شده از این اپلیکیشن است و این شائبه را مطرح می کند که اسنپ با نگه‌داشتن این مبالغ در حساب خود سود خوبی به جیب می زند!

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد