روی خوش کاربران به سرویس اعتباری اسنپ

سرویس اعتبار اقساطی اسنپ در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چشمگیر ۸۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش اکونگار؛ عبارت BNPL یا «Buy Now, Pay Later» مدت‌ها است که در ذهن افراد علاقه‌مند به خرید اقساطی و اعتباری جا افتاده است. سرویس BNPL یا به زبان ساده‌تر «الان بخر، بعداً پرداخت کن» به کاربران این امکان را می‌دهد که ابتدا خریدهای خود را انجام دهند و در ماه‌های آینده و به صورت قسطی هزینه آن را پرداخت کنند. به این سرویس می‌توان مانند یک نوع اعتبار و وام فوری و لحظه‌ای نگاه کرد که در سراسر دنیا متداول شده و به‌تدریج در ایران نیز در حال گسترش است.

اسنپ‌پی، اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان

سرویس اعتباری اسنپ یا «اسنپ‌پی» به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ مدل BNPL در ایران، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد و اولین محصول این شرکت در حوزه BNPL اعتبار ماهانه بود که در دی‌ماه همان سال به کاربران ارائه شد. یکی دیگر از سرویس‌های این مجموعه با عنوان «اعتبار اقساطی» نیز از تیرماه ۱۴۰۱ به کاربران عرضه شد.

بر اساس اطلاعاتی که تیم اسنپ در اختیار دی‌ام‌برد قرار داده، سرویس اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در حال حاضر دارای سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومانی است که این سرویس تاکنون در دسترس بیش از ۱۲ میلیون کاربر قرار گرفته است و نکته مهم‌تر اینکه در سال گذشته و در مجموعه‌ گروه اسنپ، این خدمات ۸۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

پر طرفدارترین سرویس‌های اسنپ کدام است؟

در سال ۱۴۰۲ از میان تمام خدمات اسنپ، پنج سرویس بیش‌ترین رشد بر اساس تعداد سفارش را ثبت کردند.

سرویس سوپرمارکت اسنپ با ۴۰ درصد رشد در جایگاه پنجم، سرویس قطار اسنپ با ۷۲ درصد رشد در جایگاه چهارم، سرویس اتوبوس با ۱۰۳ درصد رشد در جایگاه سوم، فروشگاه با ۱۸۸ درصد رشد در جایگاه دوم و سرویس اعتباری اسنپ با ۷۹۶ درصد رشد در سال ۱۴۰۲ در جایگاه اول این جدول قرار گرفته است.

اسنپ-پی-768x526

نکته‌ایی که در نمودار بالا قابل توجه است استقبال کاربران از سرویس اعتبار اقساطی است. در نمودار زیر هم میبینیم که این سرویس نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰۰٪ رشد را تجربه کرده است.

photo_1403-04-30-12.35.24-768x718

آمار دیگری که اسنپ در اختیار دی‌ام‌برد قرار داده نشان می‌دهد میزان رشد مبلغ سفارش‌ها با سرویس اعتبار اقساطی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۱۷۵ درصد رشد داشته است.

-پی1-e1721464242675

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد