رشد قیمت‌‌ها در بازار طلا و ارز / سکه در یک ساعت ۶۰۰هزار تومان گران شد

طلای ۱۸عیار در بازار امروز، روال روز گذشته را در پیش گرفت و صعودی شد، همچنین سکه هم با افزایش قیمت به کار خود پایان داد.

به گزارش اکونگار، همزمان با افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و تشدید جنگ غزه، بازار ارز و طلا روندی صعودی داشتند و قیمت طلای 18عیار در کی ساعت ابتدایی بازار بیش از 35هزار تومان گران شد. در اوسط معاملات امروز قیمت طلا به بیش از 2میلیون و 440هزار تومان رسید. و ارز هم به 52هزار تومان نزدیک شد. 

گرانی 600 هزار تومانی قیمت سکه در یک ساعت

درحال حاضر تا لحظه نگارش این گزارش قیمت هر دلار در بازار آزاد تهران، 51هزار و 400 تومان و قیمت هر قطعه سکه امامی 29میلیون و 920هزار تومان است. بررسی قیمت سکه با روز گذشته نشان می‌دهد که سکه طی یک ساعت اخیر بیش از 600 هزار تومان گرانتر شده است. 

رشد قیمت ربع سکه و سکه گرمی 

قیمت ربع سکه هم در بازار امروز افزایشی بوده و با رشد 300 هزار تومانی هر قطعه ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان شد و قیمت سکه گرمی با رشد ۱۵۰ هزار تومانی و عبور از مرز شش میلیون، به جایگاه شش میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید.

افزایش قیمت طلای 18عیار و 24عیار

قیمت طلای 18گرم در تابلوهای طلافروشی تا لحظه نگارش این گزارش 2میلیون و 433هزار تومان و هر گرم طلای 24عیار3میلیون و 249هزار تومان را نشان می‌شود. تابلوی بازار نشان می‌دهد که قیمت طلای 24عیار نسبت به روز گذشته بیش از 530هزار تومان گرانتر شده است. 

ثبات در قیمت دلار خدماتی

قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۱ هزار و ۲۲۰ تومان اعلام شد. قیمت دلار خدماتی به این ترتیب تفاوتی با دیروز ندارد، اما قیمت یورو خدماتی با رشد تقریبا ۲۰۰ تومانی به ۴۳ هزار و ۶۶۰ تومان ارتقا پیدا کرده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان