نرخ خوراک گاز؛ از چالش های متانول سازان

مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت: در صنعت متانول موضوع نرخ خوراک گاز، نرخ سرویس‌های جانبی، پایین آمدن قیمت‌های جهانی و قطعی گاز در دوران سرما مهمترین چالش‌های شرکت‌های متانولی است.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس نیوز؛ متین دیداری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس در خصوص هدف از برگزاری پنجمین سمینار متانول ایران گفت: هدف از برگزاری این سمینار هم گرایی، هم افزایی و انسجام بین واحد‌های تولیدکننده متانول درکشور است. همچنین، وحدت رویه و همگرایی در حوزه‌های مختلف مانند فروش، تولید و زنجیره پایین دست بوده که امیدواریم با تبادل نظرات فنی در حوزه بازرگانی، بازار‌های جهانی و پایین دست انسجام بین شرکت‌ها و به روز کردن دانش شرکت‌ها را به دانش روز دنیا داشته باشیم.

او درخصوص برگزاری این قبیل سمینار‌ها جهت رفع چالش متانول سازان افزود: این رسالت رسانه هاست که مسائل و مشکلات را منتقل کنند. رسانه‌ها و نهاد‌های مختلف که در سیمنار حضور دارند قطعا این مسائل را منتقل خواهند کرد و به طور حتم تاثیرگذار خواهد بود.

دیداری درباره چالش صنعت متانول ادامه داد: در صنعت متانول موضوع نرخ خوراک گاز، نرخ سرویس‌های جانبی، پایین آمدن قیمت‌های جهانی و قطعی گاز در دوران سرما مهمترین چالش‌های شرکت‌های متانولی است.

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس تصریح کرد: انتظار داریم همانطور که دولت موضوع تولید را سرلوحه کار خود قرار داده به دغدغه متانولی‌ها نیز برسد. دغدغه متانولی‌ها موضوع تولید، اشتغال و ارزآوری در کشور است. امیدوار هستیم بتوانیم نقش آفرینی بیشتری در بازار‌های جهانی داشته باشیم.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد