دو انتصاب جدید در تاصیکو

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین (تاصیکو) طی دو حکم جداگانه، سرپرست مدیریت نظارت بر امور شرکت‌ ها و سرپرست مدیریت ارزیابی و عملکرد هلدینگ را منصوب کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از معدن۲۴؛ بر این اساس، محمد هاشمزاده چمگردانی به عنوان سرپرست مدیریت نظارت بر امور شرکت‌های هلدینگ صدر تامین منصوب شد.

او متولد ۱۳۶۴ و دارای مدرک کارشناسی شیمی و کارشناسی ارشد شیمی معدنی از دانشگاه صنعتی شریف است که سابقه مدیریت نظارت بر تولید، عملیات و مهندسی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، عضو هیئت مدیره شرکت روانکاران احیا سپاهان و دبیر کمیته ریسک شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، عضویت در تیم ارزیابی ممیزی شرکت‌های تابعه شستا، عضو کمیته هم‌افزایی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، کارشناس نظارت برطرح‌ها و پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و نماینده تاپیکو در کمیسیون معاملات شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین، مژده یونسی به عنوان سرپرست مدیریت ارزیابی و عملکرد هلدینگ صدر تامین منصوب شد.

او متولد ۱۳۶۸ و دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی صنایع- برنامه‌ریزی و تحلیل سیستمها از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع- صنایع از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی و دکتری مهندسی صنایع- صنایع از دانشگاه الزهرا (س) است که مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن ج.ا.ا، مدرس دانشگاه علمی کاربردی، مدیر پروژه طراحی سیستم‌های اطلاعات مدیریت موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن ج.ا.ا، مسئول دبیرخانه هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین، کارشناس ارشد معاونت امور شرکت‌های شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین، از جمله سوابق کاری وی است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد