۹۰ درصد ماشین آلات تولید لوازم خانگی به روز است

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: امروز در بحث نرم افزاری تولید لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم چرا که ۹۰ درصد ماشین آلات تولید لوازم خانگی به روز است.

به گزارش اکونگار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر پازوکی رئیس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص آخرین جزئیات واردات لوازم خانگی به کشور گفت: در حال حاضر واردات لوازم خانگی به کشور صورت نمی گیرد.

او در پاسخ به سوالی در خصوص قیمت لوازم خانگی بیان کرد: در حال حاضر هیچگونه افزایش قیمتی در بازار لوازم خانگی مشاهده نشده است و قیمت ها طبق روال گذشته است. همچنین خرید و فروش در این بازار هم به خوبی صورت نمی گیرد و فقط تقاضا خرید لوازم خانگی به دلیل خرید جهیزیه و غیره می باشد.

تهدید صنعت لوازم خانگی با ۶بحران

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران  بیان کرد: امروز در بحث نرم افزاری تولید لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم چرا که ۹۰ درصد ماشین آلات تولید لوازم خانگی به روز است و مشکلات فقط در مباحث تولیدات سخت افزاری است که شرکت‌های تولیدکننده در حال رفع این معضل هستند. 

پازوکی تصریح کرد: البته که نمی‌شود و نباید مقابل سلیقه و ذائقه مردم مقاومت کرد اما نکته مهم اینجاست که امروز ما در بحث نرم افزاری تولید لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم، تنها مشکلات ما در مباحث سخت افزاری تولیدات است که به دلیل تحریم‌ها وجود دارد و شرکت‌های تولیدی به این دلیل نمی توانند به راحتی ورود کنند چرا که امروز در دنیا هوش مصنوعی حرف نخست را می زند.

به گفته او، همچنین  شرکت های دانش بنیان برای ورود به صنعت لوازم خانگی بی تاثیر نیستند چرا که همیشه این شرکت ها در تمامی صنعت های کشور با ورود خود توانسته‌اند موفق عمل کنند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد