ترام چاپ سپاهان، اسپانسر استراتژیک فارمکس

دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی فارمکس ۲۰۲۳ اعلام کرد شرکت ترام چاپ سپاهان اسپانسر استراتژیک فارمکس شد.

به گزارش اکونگار؛ گروه ترام در سال ۱۳۸۶ با هدف تولید بسته‌بندی مقوایی با کیفیت، ممتاز و همچنین ایجاد تمایز در بازار بسته‌بندی ایران، در شهر اصفهان آغاز به کار نمود.

ترام ارتقای کارایی بسته‌بندی را مأموریت خود می‌داند و توانسته است در مسیر توسعه، جدیدترین تکنولوژی‌ها، راهکارهای ارتقای کارایی، کوتینگ‌ها و افکت‌های خاص بسته‌بندی در ایران را بر روی انواع بسته‌بندی مقوایی و کارتن لمینیتی مشتریان خود پیاده‌سازی کند.

این گروه کامل‌ترین خدمات چاپ و بسته‌بندی را برای ارتقای رضایت مشتریان خود به زیر یک سقف گرد هم آورده است و توانسته کیفیتی متمایز از بسته‌بندی را برای صنایع غذایی، دارویی و مکمل‌های تغذیه‌ای، آرایشی و بهداشتی، شوینده، سلولزی و سایر صنایع به ارمغان آورد.

مشتریان ترام در حال حاضر برندهای برتری هستند که به اهمیت بسته‌بندی با کیفیت و ممتاز در ارتقای جایگاه برند خود در میان رقبا واقفند و همواره به دنبال راهکارهای به‌روز و برتر جهان هستند.

گروه ترام، برای ارائه دست‌آوردها و معرفی محصولات و برنامه‌های خود در پنجمین دوره نمایشگاه فارمکس حضور دارد و در غرفه شماره ۱۰۶ تا ۱۱۱ در طبقه E1 پذیرای فعالان و علاقه‌مندان صنعت دارو خواهد بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد