داروسازان به نشست چالش‌های قیمت گذاری می‌روند

نشست چالش‌های قیمت‌گذاری دارو، مواد موثره و مکمل‌ها در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

به گزارش اکونگار به نقل از مهر، نشست چالش‌های قیمت‌گذاری دارو، مواد موثره و مکمل‌ها در ایران در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته، برگزار می‌شود.

مهدی پیرصالحی، نایب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران به عنوان دبیر این نشست خواهد بود و محمد پیکان‌پور، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، اکبر عبدالهی‌اصل، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، علیرضا یکتادوست، نماینده صنعت در کمیسیون قیمت‌گذاری سازمان غذا و دارو، محمد ناصری، دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، شهریار امیدوار عضو هیأت مدیره سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی و امیر هاشمی مشکینی، متخصص اقتصاد و مدیریت دارو، مدعوین نشست چالش‌های قیمت گذاری دارو، مواد موثره و مکمل‌ها خواهند بود.

این نشست، هفتم مهر از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در محل برپایی هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته در مصلی تهران برگزار می‌شود.

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته، از پنجم تا هفتم مهر ۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از برگزاری نمایشگاه، ۷۰۹ شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت که ۲۸۲ شرکت خارجی از ۳۳ کشور دنیا آمده اند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد